Victorias riddag

Det har varit lite dåligt med uppdatering här på bloggen idag , men det beror på att jag har varit på sommarskolan nästan hela dagen & inte riktigt haft tid för att blogga . Jag & Victoria for till stallet senare på kvällen för att ta in hästarna & även rida. Det var Victoria som red Palle idag, vilket jag antar gick helt ok. Imorgon är det jag som tar hand om Palle, är inte säker på ifall jag tar mig en ridtur eller inte , men bilder kommer ni iallafall få från sommarhagen eftersom att jag tänkte ta med mig Carro upp till stallet som fotograf, så förbred er för en bildbomb!! :) Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu