Victorias riddag uppför sidsjöbacken

Idag var som sagt Victoria om red Palle uppför sidsjöbacken, det gick verkligen super! Till och med jag är mer än nöjd :D Läs mer på hennes blogg om hur hon tyckte det gick. Just idag kändes det extra jobbig att gå uppför sidsjöbacken, det var nog det jobbigaste jag någonsin har gjort , eller kanske inte, men jobbigt vare. Det kan ju kanske bero på att det var det jäkligt varmt ( Det kanske inte var den bästa dagen att rida uppför sidjöbacken på) jag blev jätte turstig och jag har absolut ingen kondis , hehe. Men det är för Palles skull, Victoria har ingen lust att rida uppför själv, men jag följer gärna med upp då det är lite svalare ute & då jag har lite vatten med mig, det är väl ändå drygt 5km runt :)



2st bilder från idaag :)


Kommentarer
Postat av: jossan

Fin han är!

2012-06-27 @ 21:31:19
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kul med bilder :D fortsätt så!

2012-06-28 @ 01:08:06
URL: http://stallpäärni.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu