.. Inte som planerat ...

Som rubriken lyder så blev midsommaren igår verkligen inte som planerat , dagen började varken bra eller slutade bra (Lite privat) Jag, Victoria och Carro cyklade iallafall upp till stallet ganska sent På kvällen , men det blev varken något fotade eller filmande. Utan jag travade med Palle upp mot sörnacksta och vände då vägen tog slut, väldigt lugn och fin trav upp. Därefter vände jag och skrittade tillbaka , mot paddocken. Det var meningen då att vi skulle fota lite i kvällssolen , men då hade Victoria och Carro fixat fram lite markbommar som dom ville jag skulle skritta och trava över, och även försöka fatta galopp efter bommen. Men jag är så rädd för att jag ska göra fel , dra honom för mycket i munnen, att han inte tycker att det är roligt osv. För mig gick det så jäkla bra tills jag kom till paddocken. Jag vet ärligt talat inte vad som gick fel i paddocken , det kändes bara som att allt jag gjorde blev fel .. Men ja, det kan ju inte alltid gå jätte bra!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker du var jätteduktig Linda! :) <3

2012-06-23 @ 23:56:07
URL: http://stallpäärni.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu