Sidsjöbacken

Jag vet inte ifall jag orkar skriva något längre inlägg nu. Men Vi drog iallafall till stallet framåt kvällen då det var svalare ute. Victoria som red Palle uppför sidsjöbacken, och jag tog med mig kameran och gick brevid. Snacka om att jag blev anfådd uppför backen , haha! Ni får läsa mer På Victorias blogg om hur det gick , men allt gick super, inga konstigheter. Vi har gjort upp ett litet schema som vi tänkte försöka följa framöver, iallafall till vintern.

* Rida uppför sidsjöbacken 2dagar i veckan
* Rida barbacka 1dag i veckan
* Vila 1-2 dagar i veckan
* Rida på en stig i skogen 1dag i veckan
* Och resten av veckan , får vi se.

Hur tycker ni det låter ?


1 bild från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu