Vad vill ni läsa om ??

Åh, jag så pepp jag är på att blogga just nu, men vet inte riktigt vad jag ska blogga om ? Några förslag ? Det är ni som bestämmer om vad ni vill läsa om , och jag ska göra så gått jag kan :)

Imorgon ska jag iallafall först och främst åka till hööks och inhandla en ny sadelgjord och en flygluva, sedan vet jag inte riktigt, men någon tid på dagen ska jag iallafall dra iväg till stallet och rida Palle. Om dagen bjuder på bra väder (vilket jag hoppas på)  följer Carro med och fotar lite i sommarhagen osv , men ifall det regar och är surt väder så rider jag nog ut en sväng med Gussie och hennes häst, Macke :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu