Ridning uppför sidsjöbacken

Jag hinner inte skriva nå längre inlägg nu om hur det gick idag, eftersom att min dator snart är slut på batteri , men jag tycker att det har gått ganska bra! Lugn skritt och lugn trav, han var därmed inte överdrivet pigg. Jag tror att Palle känner sig lugnare då Molly är med och går/travar brevid, han blev däremot väldigt irriterad på alla flugor som var i skogen, trotts att jag sprayade med flugmedel innan vi red ut. Ibland kunde inte stå still 2sek innan han skulle börja gå igen, det var väl bara de som gick dåligt på denna ridtur. Det blev lite dragkamp ... Vi var ute och red ca 1 timme och 30min :)




3st bilder från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu