Ridning med Gussie

Red som sagt med Gussie idag. Vi bestämde oss för att rida uppmot berget i skogen på en skogsstig där. Jag tror att den skogsstigen har blivit min favorit runda, ridturen bjuder alltid på lite av varje. Klättring, hårt och mjukt underlag , stenar , stockar & rötter. Det blev mest skritt idag men även lite trav mellan varven, & jag blev väldigt förvånad över hur lugn & samlad trav hästarna travade brevid varandra, med tanke på att dom brukar bli helt frustrerad då den ena travar före eller brevid. Men det har väl blivit bättre, och det är ju kanon! :D Jag är mer nöjd över denna ridtur, trotts att det stod som spön i backen. Palle var nog lite mindre nöjd eftersom det regnade, hehe. Men det är väldigt sällan jag är så nöjd, utan det ska alltid finnas saker man är mindre nöjd över. Så ne, jag är nöjd! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu