Presentation

Jag: Jag heter Linda Gissberg, 16 år. Är bosatt i Sundsvall. Jag har ridit och suttit på en häst sedan 9 år tillbaka. För som alla vet har ju hästfolk miljoner olika åsikter. Då är det bra att ha lite egen koll. Mitt hästliv började på ridskola och sedan på lite olika medryttarhästar, och efter snart 9år fick jag och min syster en egen häst tillsammans. Men vi såg till att ha kunnigt folk omkring oss och ta reda på allt vi kunde och behövde veta. Hästen vi köpte för nu 1år sedan , heter Madic by mistake , men kallas för Palle  


Hästen: Palle 11 år. Han är av rasen varmblodstravare. Vi köpte honom som sagt för 1år sedan. Han gått på travet nästan hela tiden , framtills vi köpte honom. Aldrig galopperad på, eller minsta dressyrriden. Omskolningen sköter vi själva, Vi är inte så mycket för att träna och utbilda utan Palle har vi mer som en skogsmulle. Rida ut i skogen och bara mysa!

Mitt val av bloggnamn brownstar har en baktanke oxå, han har nämligen en stjärna På Pannan och han är brun i färgen. Palle är väldig snäll, han har ett väldigt bra syke. Men alla har väl sina dagar som när han kan vara riktigt pigg och jobbig. Palle var verkligen ingen lätt match då vi precis hade köpt honom , han var oerhört pigg och allmänt jobbig, och jag gjorde nog inte det bästa av situationen heller vilket jag ångrar jätte mycket. Men om detta inte hade hänt så kanske vi inte hade varit där vi är idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu