Förlåt för jätte dålig uppdatering ..

Ne, nu tänkte jag på riktigt ta tag i mitt bloggande. Jag vet att det har varit sämst uppdatering dom senaste månaderna. Men jag har varken haft så stor lust att blogga eller tid att blogga, men nu så. Det kommer bli riktigt spännande för både mig och för er att läsa om min och Palles utveckling tillsammans , jag lovar! Det ska jag se till att det kommer att bli. Det kommer att bli så mycket roligare att blogga nu när sommaren är här. I vintras och tidigare i våras hade det varken tinat fram ridvägar eller paddock. Då red man bara samma gamla väg varje dag, och då fanns det heller inte så mycket att skriva om Jag ska även försöka få Carro att fixa en ny design till denna blogg nu i veckan. Ni kanske vill en ny presentation av mig och Palle så länge ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu