Början av ett trick på komando

Såja, nu är jag hemma från stallet igen. Palle fick som sagt en vilodag idag , vi gjorde inte så mycket med han idag, borstade på han lite samt fixade hans foder. På filmen nedan så ser ni hur Palle börja kunna ett litet trick på komando ( Jag vet inte vad man ska kalla detta , men ett trick är det ) det är iallafall en början få jag hoppas! Victoria är väldigt intresserad av att "lära Palle trick på komando" eller vad man nu ska kalla det. Det är ju super! Själv har jag liiite för dåligt tålamod för sånt, men jag tycker det är jätte roligt då hästen kan massa tricks , hehe. Buga är oxå ett trick Palle är nära på att kunna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu