Ändrade planer

Ja, ni läser ju rubriken själv, det blev ändrade planer idag igen pågrund av att Tilda inte har hört av sig på hela dagen, jag har försök att få tag på henne , men hon svarar varken på mobilen eller facebook. Men jag måste i vilket fall åka upp till stallet, så jag och Victoria drar upp till stallet nu & tar upp Palle till paddocken för att trickträna. Vi tar med oss kameran för lite fotografering och filmning. Det var väldigt synd att det inte blev något ridande tillsammans med Tilda, jag hade verkligen sett fram emot det ... men men , få se ifall det kanske blir någonting imorgon istället. Hare bra! Bloggar mer ikv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu