Victorias riddag

Hemma nu från en mycket trevlig kväll i stallet. Vi kom till stallet ca 19 , alla hästar stod redan inne då , så det var bara att borta på Palle & slänga på sadeln för att sedan rida iväg. Victoria bestämde sig för att rida idag ändå , hon red mot kliss ( Vanlig grusväg) & vände som vanligt då vägen tog slut. Jag vandrade brevid & det var riktigt mysigt såhär i kvällssolen, för Palle & hennes del blev det endast skritt , det var mest bara för att komma ut. Satan vad kallt det började bli framåt kvällen, 13 grader eller nåt tror jag ... Men det kan samtidigt kanske vara skönt för hästarna. Efter ridturen satt både jag & Victoria & myste ca 30min med Palle , det är inte ofta som man hinner med de , förutom på hans vilodagar :)

Kommentarer
Postat av: jossan

Har han inte stått på bete något i sommar? :)

Svar: Jo, han har stått på bete sedan maj någongång. Vi har ett stort bete vid stallet, men hästarna står inne på natten :)
Linda

2012-07-21 @ 22:19:12
URL: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu