Vad skulle Palle massa i för färger ?



Ni måste väl ändå hålla med om att Palle är riktigt snygg i färgen brun, både på schabrak och täcken , eller vad tror ni att han skulle passa i för färger ?? Han är ju mörk så han lär ju passa i det mesta , men ändå. Det skulle vara roligt att se vad ni tycker. Jag själv gillar lite mer av den enkla varianten , svart , brun , & inte så mycke konstigheter. Men tex. På svarta hästar tycker jag att det är det väldigt fint med färgglada färger! Men som sagt, det skulle vara roligt ifall ni skrev en komentar och tyckte till :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men den bruna, helt klart inget att fundera över heller:D!!

2012-07-02 @ 22:09:35
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: jossan

Tycker knalliga färger är hur läckert som helst :) Typ gult, illgrönt osv.

2012-07-02 @ 22:33:25
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar färg och har gärna knalliga färger på mina men marinblått är ett säkert kort annars!

2012-07-05 @ 21:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu