Jaaag blir så less på mig själv!

Det finns ingenting mer att skriva om denna ridtur, förutom att det inte kunde ha gått sämre än vad det gjorde idag. Jag hade tänkt mig en mysig ridtur så här innan Palles lilla sommarvila , men inte fan blev det det. Det har varit en super bra dag idag , men ändå ska jag ställa till det. Jag red ju som sagt upp mot kliss & vände då vägen tog slut , Palle var pigg idag, och jag hade väl inte det bästa tålamodet för att sköta det På bästa sätt , utan jag blev bara irriterad och less på allt. Palle var väldigt stark idag, vilket det hela inte ledde till något bättre. Då jag bad honom att stanna blev han stark & därmed blev jag oxå stark & drog tillbaka. Det va bara dragkamp hela tiden , ni anar inte hur dåligt samvete jag har just nu, att jag inte gjorde situationen bättre än den var ...  men i traven gick det iallafall mycket bra! Han travade lugnt & fint  , och gick ner till skritt då jag bad om det. Men annars blev denna ridtur bara skiit, jag funderar på att rida imorgon igen, bara för att både jag & Palle ska bli nöjd innan hans sommarvila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu