1 Juli 2012

Förlåt för att bloggen har fått lida idag, men ändå har jag inte gjort något speciellt, vilat och bara tagit det lugnt hela dagen. Jag och Victoria for upp till stallet runt 15 tiden idag på eftermiddagen. Palle verkade ha lite överskotts energi då vi hämtade han i hagen idag, han sprang runt som en tok, bockade och hade sig , hehe , han kanske bara va på bushumör. Iallafall så var det jag som red Palle idag, vi bestämde oss för att vi skulle ta en klätterridtur uppför sidsjöbacken , då det inte var så varmt ute samt att det fläcktade lite. Jag tycker att ridandet har gått ganska bra idag , det blev för det mesta skritt ,  men även lite trav mellan varven. Lite mindre bra var det nog då det började spöregna , när vi nästan Precis hade kommit uppför backen , inte så roligt! Vi hade minst 30min kvar att rida. Både hästen , jag & Victoria blev blöt igenom allt , och kallt blev det. Men ja, sånt händer. Nu sänger ner här och säger godnatt! Bloggar mer imorgonbitti , för då är det nämligen min födelsedag :D Woho , 16år denna gång.


Bild från idag, då vi precis hade kommit uppför sidsjöbacken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu