Uteritt med hela gänget i stallet

 Nu är jag hemma från stallet igen. Linda hakade oxå på då vi skulle ut & rida. Hon red hennes häst , Busan , & hade lilla Molly i grimmskaft brevid sig, hehe, så sööt. Det blev iallafall en skrittur upp mot kliss, & vände som vanlig då vägen tog slut. Palle skötte sig super , han brukar bli lite på tårna då han rids med andra hästar , men icke, han var mer trött & seg, än pigg idag. Jag hade ann skänklarna på Palle hela vägen , & det fungerade super! Efter att vi hade ridit kliss, bestämde sig jag & Linda för att trava upp en bit mot sörnacksta  ( Victoria skrittade till stallet med Macke ) , jag travade bakom henne med Palle. Han tyckte det var skitroligt & sprang bakom , jag lät honom trava i vilken takt han ville ,  & det gick undan kan jag säga, haha. Ne, men jag är nöjd med ridningen idag , efter de skittade vi tillbaka till stallet. Nu ska jag åka iväg till bästis för att spendera kvällen där :D Höres
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu