Staan

Godmorgon! Skönt med en riktig sovmorgon , jag vaknade för ca 20min sedan , kl 11. Det verkar ha regnat hela morgonen här i Sundsvall, men nu verkar det som att solen skiner upp. Nu blir det duschen som gäller innan jag & mamma drar ner på stan. Jag ska bla. förnya mitt ID - kort på banken Nordea. Så ja, idag är det stan som gäller, innan stallet ikv. Det är Victoria som rider Palle idag , jag är sugen på att hon ska rida uppför sidsjöbacken, men vi får väl se.
 
Gårdagens ridningen finns det inte så mycket att skriva om, utan vi kom iväg till stallet väldigt sent, jag tror klockan var 20.00 någonting , & det skulle naturligtvis börja spöregna då oxå , men det fick bli en ridtur i skogen på en skogsstig ändå. Det blev endast skritt, jag tror att både jag & Palle är riktigt less på regnet nu, det fick bra bitvis , det kom några stessiga ssituationer , men annars så gick det väl helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu