Slappdag

Vilken seg & tråkig dag det har varit idag. Jag vaknade 09.00 imorrse, duschade & fixade till mig, för att sedan göra någonting vettigt utav dagen. Så blev det icke, det var soligt & fint imorrse då jag var ute i skogen & promenerade med mamma , Victoria & hunden, sedan kom det världens regnskur. Dagen har verkligen inte bjudit på någonting idag. Det har varit så konstigt väder till & från hela dagen , så det fick bli en slappdag, jag har bara varit hemma & tagit det lugnt. Ne, nu måste jag skynda mig innan Victoria drar till stallet utan mig, hehe. Satan vad trött jag är , antar att det blir en tidig kväll för mig ikv oxå. Bloggar mer senare ikv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu