Sandtagen

Hej bloggen!
 
På schemat idag stod det att jag skulle rida till sandtagen & lite längre , & så blev det. Jag & Vickan kom till stallet ca 19.30 , hästarna stod redan inne då , så det var bara att borsta, sadla & tränsa för att sedan rida iväg. Detta är livet , det var så jäkla underbart. Jag red Palle med långa tyglar hela vägen & han skötte sig super, inget stress eller något sånt , utan det var bara att sitta & åka på honom i lugn & fin skritt. Jag kom på senare att jag skulle ha ridit barbacka eftersom det ändå bara blev skritt, men då var det för sent. Vi var ute & red ca 1timme , jag har inte så mycket att säga om denna ridtur förutom att det var underbart , Vickan vandade även brevid , det är alltid trevligt med sällskap :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu