Sammanfattning av dagen , 2 juli

Herregud vad tiden har runnit iväg idag, klockan är redan 21 på kvällen, & det känns som att dagen bara ha försvunnit, men då antar jag oxå att den har varit rolig och bra, & det tycker jag verkligen att den ha varit, eftersom att jag fyller år, fullt ös hela eftermiddagen , mycket tårta och firande. Jag har fått mängder av fina presenter, Bla. Paris Hiltons nya parfym , massa pengar , blommor, svart nagelack , osv. Jag är riktigt nöjd! Men vilket jäkla väder det har varit idag, det har regnat till och från hela dagen.

Men nu till något helt annat. Victoria tog en skrittur på Palle idag genom skogen, enligt vad hon sa till mig så hade allt gått super, läs mer På hennes blogg om hur hon tyckte det gick lite mer detaljerat. Imorgon bär det iallafall av till stallet redan vid 06.00 på morgonen för att ha utsläpp av hästarna. Vi funderade även ett tag På ifall vi skulle rida då på morgonen , men jag har sommarskolan & vi skulle isåfall hade fått åkt upp till stallet redan vid 05.00 på morgonen, så ne. Linda frågade ifall jag ville passa på att rida Busan imorgon då hon är bortrest, och det gör jag mer än gärna! Jag & Victoria tar en låång ridtur tillsammans imorgon senare på kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu