Ridning tillsammans med Victoria

Det fick bli en en låång uteritt idag på ca 1timme & 30min , jag & Victoria red som sagt tillsammans ikv, hon red Macke & jag red Palle. Det blev endast skritt idag , eftersom Victoria red barbacka på Macke, & han är inte den skönaste att trava barbacka på. Vi red inte uppmot berget som jag skrev i förra inlägget , utan vi red istället På klissvägen & vände då vägen tog slut , sedan upp sörnackstavägen & vände då vägen tog slut. Både Macke & Palle var väldigt fjantig för små saker, ett streck på vägen kunde vara livsfarligt , haha. Sedan har jag aldrig fått drivit fram Palle så mycket som jag fick göra idag , jag vet inte , han var seg , men ändå pigg. Det hjälpe ju inte precis att jag hade gummistövlar på mig idag då jag red, jag kom inte åt skänklarna så bra. Hästarna skötte sig annars kanon & jag är mer än nöjd över denna ridtur , & även Palle verkade vara väldigt nöjd efter en långt uteritt. Som tur var så slapp vi regnet , hehe. Vi fick istället rida i dimman , kan inte säga mer än att det var en underbar ridtur! Det uppskattas verkligen att vi får låna Macke ibland för att kunna rida tillsammans :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Maya Juuti

Åhh, vilken fin blogg du har :)

Svar: Åh, tack så mycket. Detsamma :D
Linda

2012-07-12 @ 23:54:18
URL: http://MayaJuuti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu