Ridning med Gussie uppför sidsjöbacken

Ja, som rubriken lyder, så blev det en ridtur uppför sidsjöbacken. Det var toppen, eftersom Palle inte har klättrat där på ca 2 veckor.  Det var hur mysigt som helst , både Palle & Macke var inte lika seg & trött idag som dom var igårkväll. Jag & Gussie satt för det mesta & bara åkte på hästarna & njöt av den fina sommarkvällen , medans hästarna lunkade på i normal skritt. När vi var halv vägs uppför sidsjöbacken, så kom Gussie på iden att trava lite, vilket jag alls var bredd på, hehe. Så ja, där blev det lite trav , sedan travade hon iväg igen , & såklart blev Palle helt hysterisk & ville trava efter, men jag ställde utan hans huvud åt ena hållet så han inte kunde trava, han ska trava på mina vilkor & inte någon annans. Det gick bra & vi hann skritta ikapp dem , resten av vägen blev det endast skritt. Jag & Gussie kom fram till att vi ska rida uppför sidsjöbacken minst varannan vecka tillsammans , awsome! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu