Rask skrittur på ca 40min

Sorry för dåligt uppdatering under dagen, jag & syrran drog till stallet mitt på dagen någongång för att mocka & fixa till Palle , samt leta hans borttappade sko i hagen , & det var inte det lättaste. Den kan vara vart som helst & hagen är enormt stor, så vi hittade den aldrig. Istället skodde Linda i stallet , fast en gammal sko på Palle tills vidare. Det är ganska stor risk att han tappar den igen , men ja ... Den får duga så längre, vad gör man då man inte får tag på hovslagaren ? Huvudsaken är att han inte är öm nu, vilket han var då han hade tappat den. Iallafall så bestämde jag mig för att rida då vi ändå var i stallet , ( tänkte först åka till stallet igen senare på kvällen ) & det fick blir en rask skrittur upp mot sörnacksta som jag redan hade bestämt mig för. Det hände inte så mycket under ridturen , utan allt gick bra! Jag tog med mig ett spö eftersom att jag vet att Palle har varit otroligt seg i några dagar nu , men jag fick ingen användning för den , utan han gick i rask takt bara jag hade den i handen, hehe, Jag fick väldigt bråttom då Victoria skulle iväg till en kompis senare , jag fick till & med rida i mina ballerinaskor, haha ( Bilden längst ner )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu