Paus från solandet

Ser ni på bilden ovan hur klarblå himel det är ? Det är Victoria som ligger & solar på första bilden.
 
Jag måste gå in & ta en paus från solandet , det är stekande hett ute, men det är samtidigt hur skönt som helst, jag klagar inte. Jag tänkte iallafall ligga ute & sola fram till 16.30, då 90210 börjar. Tänkt de som bor i Afrika , satan vad varmt. Det är synd att jag inte kan mobilblogga , bloggen skulle isåfall vara uppdaterad minst en gång i timmen, men ja. Det är väl ganska bra uppdatering här på bloggen ändå, eller ? Vad hittar ni på idag ? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu