Kvällen

Ända sedan jag kom hem från stallet ( 3 timmar sedan ) har det varit full fart här hemma , släktingar har kommit till & från hela kvällen för att fira Victorias födelsedag , jag hoppas att hon har haft det trevligt. Jag tror iallafall att ungarna har haft det jäkligt roligt, haha , jag tror seriöst att dom aldrig får slut på energi , både jag & Victoria har sprungit & jagat dem minst 10 varv runt huset. Så ja, man kan säga att jag är väldigt slut & trött nu , resten av kvällen spenderas framför Tv , klockan är bara 21.30 , men om ca 2 timmar ligger jag död & utslagen i sängen & sover ändå fram till förmiddagen imorgon. Nu stänger jag ner här & säger godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu