Kommer inte på någon rubrik.

Sorry , för att jag har varit lite frånvarande från bloggen ett tag, men det har inte hänt speciellt mycket i mitt liv sedan måndags, hehe. Palles vila upphörde igår , då jag & Syrran tog en prommis med Palle genom skogen , på ca 30min. Idag kom jag & Victoria till stallet runt 12, hovslagaren kom & skodde Palle & även de andra hästarna i stallet på morgonen , vilket var toppen att det äntligen blev gjort. Hans hovar växer jätte fort nu på sommaren, vi måste se till att han skos minst var sjätte vecka nu under sommartiden. Hur är det för era hästar ?

 

Jag tog iallafall en ridtur efter skoningen idag. Jag bestämde mig för att rida en sväng upp mot sörnacksta , jag travade en hel del, speciellt upp, sedan blev det mest skritt På tillbaka vägen. Jag vet inte hur många gånger jag kan nämna det i varje inlägg, men jag är sååå stolt & det är så roligt att han har så lugn & fin trav nu. Jag kan lixom trava på långa tyglar & Palle travar ändå i samma lunga takt. Om jag ska sammanfatta ridningen idag , så tyckte jag att det gick helt okej. Det kommer alltid finns saker jag är mindre nöjd med, & idag var det väl att jag inte fick till stanningarna så bra , han drar lixom tyglarna ur min hand. Inte Ok! Men vi får jobba mer med det helt enkelt. Annars så gick det toppen! Men fyfan för vädret , regn , regn , & åter regn. Det räcker med regn max 2dagar i veckan, inte hela veckan. Det finns inte så mycket att göra då det regnar så här flera dagar på rad.  Men nu ser jag att solen sken upp , jag hoppas att det håller i

 


Kommentarer
Postat av: BeckaKarlsson

Du har grymt fina kindben! :)

Svar: Åhh, vad glad jag blir!! :D
Linda

2012-07-14 @ 11:44:25
URL: http://beckasponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu