Just nu

Nu är jag hemma igen, Victoria står & bakar kladdkaka medan jag sitter här & bloggar. Mamma & Pappa for till stugan & kommer vara där i ca 2timmar, det är inte ofta som det är föräldrarfritt här hemma, hehe. Ne, nu tänkte jag hjäpa syrran med att baka, & därefter går jag ut en sväng med hunden i finvädret, innan jag sätter på en film & njuter av bakverket. Det får helt enkelt bli en slappdag idag med , trotts det fina vädret , men det är inte heller så pass varmt att man kan ligga ute & sola. Hare bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu