Jag klarade det!!! :D

Idag gjorde jag mitt nationellaprov i matte , 3sidor långt prov, det var kämpigt , men jag klarade det!!!! Nu har jag ett mycket efterlängtat sommarlov framför mig + att jag kommer in på de gymnasiet jag vill komma in På ( Vård & omsorg på Västermalm ) Nu tänkte jag bara njuta och ha det bäst :D

Ridningen igår gick bra, så idag börjar Palles sommarvila, ca 4-5 dagar framåt. Linda i stallet är gullig & tar hand om Palle idag, så både jag & Victoria blir hästledig idag. Toppen , för nu ska jag ut och sola och bara njuta av vädret & framförallt ledigheten! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu