Gårdagens ridning

Igår kväll red jag & Gussie ut en sväng på våra hästar , det var planerat att vi skulle rida uppför sidsjöbacken , men så blev det inte eftersom Macke var så utslagen ( Trött ) efter värmen på dagen. Istället fick det bli en ridtur runt gamla el-ljusspåret , jag är inte speciellt nöjd med ridandet igår. Det började med att Palle var hur seg som helst , han svarade inte ens På skänklarna. Då vi hade kommit en bra bit , brakade det iväg i världens fart , Macke gick före Palle, & så fort Macke försvann bakom ett hörn , eller en kurva ,så blev Palle hysterisk & travade iväg helt utan min tillsägelse. Nåt dragande i tyglarna slapp vi iallafall , han är så svår att hantera då han blir så pigg, eller vad säger man , spänd & har spring i benen. Ne, han lyssande inte alls på vad jag sa igår ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu