Fredag den 13: de

Som rubriken lyder, det är fredag den 13: de idag. Fyfan, jag tror på sånt där. Det får bli en innedag idag så att jag inte råkar illa ut, haha. Just nu är jag iallafall nyduschad & fräch, det är tråkigt väder även idag, så jag antar att dagen inte har mycket att erbjuda, man kanske skulle passa på att städa eller baka någonting då det är sånt här väder ute. Gussie skickade iallafall ett sms till mig igår kväll & frågade ifall vi ville låna & rida Macke idag oxå, & det tackar vi för! Victoria rider då Macke & jag Palle , jag har ingenanning om vart vi tänkte rida. Jag bloggar mer senare, föresten jag tänkte försöka mig på att göra ett videoinlägg ikv om hur ridningen gick osv  , istället för ett vanligt skriv inlägg, spännande va !?  Ha en bra dag! :)
 
Jag just nu, & Victoria i bakgrunden , hehe :)

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: tack :)

2012-07-13 @ 12:11:32
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu