En toppen dag

Musiken På högsta volym , varmt ute & skinande sol , det kallar jag sommar. Jag ber gud att denna sol & sommarvärme stannar hos oss nu ett tag framöver , underbart! Det blev aldrig så att jag red med Tilda idag , utan jag tog in Palle från hagen & tog en härlig ridtur för mig själv såhär på kvällskvisten. Jag red upp mot fågelberget , sedan vände jag och red upp mot kliss en sväng. Det finns bara en mening för denna ridtur , " Det här är livet" det kändes så underbart att rida i sol & värme, jag njöt verkligen & tog vara på varje sekund. Det finns väl inte så mycket mer att skriva om , utan Palle skötte sig ganska bra , han var underbar att rida mot fågelberget & tillbaka , men då vi kom på klissvägen, nja , då hade han lite bestämda åsikter. Han testar än som satan vid klissvägen, & har alltid gjort de. Han fryser fast vid exakt samma plats varje gång, jag står där minst 15min & försöker få fram honom , jag gav mig inte, utan jag gick Palle att gå vidare tillslut. Jag är ändå nöjd , Palle fick då verkligen se vem det är som bestämmer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu