Den 19 juli , 2012

Varför sitter jag inne & bloggar när det är skinade sol och 20 grader ute ? Vad gör man inte för er bloggläsare ? ;) Iallafall, jag & Victoria cyklade ner till stan före 12 idag, jag skulle byta ut en tröja från Gina. Vi kanske var på stan ca 1timme, jag har spenderat mycket tid på stan de senaste dagarna, men man måste verkligen passa på då det är full rea, & ja, det har blivit en hel del kläder , & handlande, hehe. Nu när pengarna är slut får man väl tillbringa dagarna på atlan i solen, eller kanske i vattnet. Skiit , jag har inte badat en ändå gång i år , förr badade jag typ varje dag , det gäller bara att komma iväg oxå , hehe. Nu är klockan ca 14 , om några timmar tänkte jag rida med Gussie , idag igen. Vi gör ett nytt försök med att rida uppför sidsjöbacken ikv , jag vill verkligen , men inte själv, haha. Nu tänkte jag gå till Ica en sväng för att hämta ut ett Paket, senare i eftermiddag kommer det gäster då Victoria fyller hela 15år , gofika :) Hare bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu