Dagen , 21 juli

Det blev aldrig så att jag åkte ut till hööks idag, utan pappa var redan där ute & köpte då flugluvan samtidigt , vi testade den på Palle ikv , & den satt perfekt. Istället drog jag & syrran , lite senare på dagen ner På stan för att reklamera en kofta från Cubus , det blev RENA dramat. Jag går helst inte in på det så djupt , men det blir iallafall aldrig någonsin något mer handlande på Cubus för min del. Dagen har varit ett helvete , stallet räddade nog min kväll. Vi får hoppas på en bättre dag imorgon , ny tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu