Bloggen har fått lida idag ...

... Som ni kanske har lagt märke till ? Jag har inte alls haft tiden till att blogga idag, förrän nu.
 
Imorrse vid 11 tiden åkte jag & syrran med buss ut till birsta för att kika runt lite , trotts att jag inte skulle shoppa någonting så blev det lite handlande ändå , jag är iallafall sjukt nöjd med köpen, de måste väl ändå vara huvudsaken. Då vi kom hem från birsta , var det dags att sätta igång med att riva badrummet uppe , plocka ut allt osv. ( Vi ska lägga nytt golv osv) Ja, sedan blev klockan 19 , & då drog jag & Victoria upp till stallet för att ha insläpp , samt fixa till Palle. Han fick vila idag eftersom att det har varit så otroligt varmt ute hela dagen, dock blev det svalare på kvällskvisten , men han såg så trött ut när vi tog in honom från hagen. Jag kanske tar en ridtur med Gussie imorgon senare på kvällen , vi få se. Jag har haft fyllt upp hela dagen , så nu är jag helt slut i huvudet. Klockan är ca 22 , dags för sängen ?
 
Gårdagens ridning, Victoria red aldrig till grustagen som jag hade skrivit i ett inlägg. Istället red hon upp mot fågelberget & vände efter ca 3km. Det blev mest skitt, men även lite trav på 2st stäckor. Allt gick bra , men därmot när hon bad Palle stanna, stannade han inte lika klockrent som i söndags, men annars gick det super! Läs på mer på hennes blogg om hur hon tyckte det gick , om hon ens har bloggat om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu