Birsta , stallet , gäster

Jag & familjen for till birsta någongång mitt på dagen , & har nyss kommit hem. Det blev lite shoppande för mig, Bla. en ny plånbok , bikini , lotion osv. Jag & Victoria åker upp till stallet om någon timme , på kvällen får jag gäster & måste därför vara hemma hela kvällen. Palle har som sagt sin sommarvila nu & det kommer därför inte bli så mycket bloggande för min del de närmsta dagarna, men självklart ska jag försöka hitta på någonting att blogga om lite varje idag. Nu tänkte jag dammsuga & städa lite , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu