Ändrade planer

Haha, ovanligt att planerna ska ändras från dag till dag. Nu skickade Gussie ett sms till mig & sa att hon inte kunde rida idag, så jag & Victoria fick erbjudan att låna Macke idag istället , awsome! Då rider Victoria Macke & jag Palle, vi tänkte rida uppmot berget i skogen på en skogsstig där. Jag hoppas då att det inte regnar för stunden vi rider, man blir så blöt & just nu står det som spön i backen.  Det fick det bli en dag i stallet trotts allt, men det är bara roligt! Klockan är redan 14 , vart har dagen tagit vägen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu