5 juli , 2012

Godmorgon! Solen ser ut att skina ordentligt idag, samt att det verkar vara varmt ute, härligt! Nu är det bara idag & imorgon kvar av denna sommarskola , sedan har jag SOMMARLOV , hihi :D Fast nu gäller det bara att jag klarar Mattenationella oxå ... men det ska jag nog fixa. Som sagt så funderar jag på att rida idag igen bara för att både jag & Palle ska bli nöjd innan hans sommarvila, Palle är nog nöjd ändå bara han får maat, men jag känner att det måste bli bra! Så jag drar upp till stallet senare ikv, och se till så att jag inte klantar till det :) Det blir nog toppen de! Ne, nu måste jag skynda mig. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu