4 juli, 2012

Godmorgon! Har fixat till mig nu & ska snart bege mig iväg till skolan. Jag och Victoria drar iväg till stallet senare på kvällen (som vanligt), & det är jag som rider Palle idag , jag tänkte rida upp mot kliss en sväng, Kliss är bara en enkel grusväg som tar slut efter ca 3Km, då den tar slut får vända & rida tillbaka. Det blir nog mest skritt idag, möjligtvis att jag travar en liten sträcka. Imorgon börjar iallafall Palles lilla sommarvila, jag tror nog att han skulle behöva det i några dagar, 4-5 dagar. Värmen och solen tar väldigt hårt på han, han blir trött och seg. Så i helgen då jag nästan är hästledig tänkte jag passa på att fara till birsta och stor shoppa. Behöver ett par nya ridbyxor , träns till Palle , osv. Ne, nu måste jag skynda mig! Hörs ikv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu