25 juli , 2012

Internet har krånglat hela förmiddagen , så jag har inte kunnat blogg förrän nu. Jag var uppe redan vid 09.00 imorrse , kikade på tv en stund , därefter har jag städat & fixat här hemma hela förmiddagen fram till nu. Det får bli en hemmadag idag, det kan oxå var skönt ibland. Det är riktigt varmt ute idag med, men vart är solen ? Det är inte riktigt sånt väder man kan ligga & sola i , så därför klipper jag gräset istället. Victoria drog till en kompis för ett tag sedan, så idag tänke jag rida en sväng sent ikv tillsammans Gussie ,skoj! Vi får se vart vi rider någonstarns , bloggar mer senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu