23 juli , 2012

 Uppe med tuppen idag, jag kunde inte sova längre. Just nu sitter jag & kikar på tv samtidigt som jag bloggar , jag ska strax hoppa in i duschen , innan jag , Victoria & mamma beger oss iväg mot stan. Denna gång ska vi inte till stan för att shoppa , utan reda ut en sak. Ni kommer väl ihåg då jag skrev att det blev RENA dramt i ett inlägg i lördags ? Ja, de ska vi reda ut. Det lär inte ta så långt tid, så jag får se vad jag hittar på senare , resten av dagen. Jag & Vickan ska iallafall till stallet ikv, det är Victoria som rider Palle även idag & jag tänkte vandra brevid. Hon har planerat att rida en väg som vi aldrig har ridit med Palle , så det ska bli spännade! Vi ska vara på stan om 1 timme, så nu måste jag skynda mig. Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej! Jag ville bara säga att jag tycker du har en himla fin blogg! Väldigt välgjord och intressant :D just bra hästbloggar brukar vara svåra att hitta tycker jag, men din visar liksom hur det är att ha häst med roliga inslag som filmer osv om vardagsgrejer. Tvungen att påpeka detta hehe, keep up the good work! :)

Svar: Åh, vad glad jag blir , tack :D
Linda

2012-07-24 @ 16:58:50
URL: http://www.mylittlej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu