Victorias riddag

Hej bloggen!
 
Förutom att jag har bokat tid för klippning , har jag inte gjort mycket idag heller. Det är lite tråkigt att de flesta av mina kompisar är bortresta , samt att jag börjar tappa kontakten med de flesta , då vi börjar gymnasie till hösten osv. Jag kommer nog ångra till hösten att jag har sagt det här , men jag börjar längta lite till skolan, det ska bli skit roligt med en ny klass, nya kompisar osv. Det känns nästan som en ny start på livet. Imorgon får jag hitta på någonting som gör att dagen går lite fortare än vad den har gjort de senaste dagarna, jag ska iallafall börja med att städa hela huset, därefter kanske jag går ut med mamma & hunden På en promenad i skogen. Victoria ville att jag skulle följa med henne på stan en sväng oxå, vi får se hur det blir med de.
 
Jag & Victoria åkte till stallet vid 17 idag på eftermiddagen. Det var Victoria som red Palle idag , hon tog en ridtur på långa tyglar upp mot kliss & vände som vanligt då vägen tog slut. Palle skötte sig super! Imorgon blir både jag & Victoria hästledig , Linda är gullig & tar hand om Palle då , han får vila. Sedan på söndag tänkte jag ta en lång ridtur tillsammans med Maria uppför sidsjöbacken, det ska bli roligt :D
 
En bild från i vintras.
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Söt bild!

Svar: Hehe :D
Linda

2012-08-04 @ 00:54:38
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu