Ridning uppför sidsjöbacken

Hej bloggen!
 
Det blev ingen ridning med Maria idag , utan istället red jag uppför sidsjöbacken själv. Det var ett tag sedan vi klättrade uppför backen. Jag var tveksam på ifall jag skulle ge mig av på en lång ridtur eller inte , då vädret var så ostabilt, men Palle såg ut att behöva jobba lite, så sidsjöbacken fick det bli. Jag är riktigt nöjd över ridningen idag , dels för att Palle var lugn & fin hela vägen , & inget stressande, men oxå för att jag kände att jag var förbredd på det mesta, oftast brukar jag sitta På långa tyglar & inte vara bredd på vad som händer. Jag hade ingen som gick & vandra brevid idag, vilket kan vara ganska skönt ibland. Som tur var slapp vi regnet & åskan , det var väl de jag var lite orolig för , det skulle inte vara kul ifall det skulle börja åska då vi var på en lång ridtur & halvvägs hem till stallet.
 

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - we dream of becoming champions

Fin blogg (: Allt bra?

Svar: Tackar , jadå. Själv då ? :)
Linda

2012-08-06 @ 11:15:37
URL: http://londonryttaren.blogg.se
Postat av: Alma

Suuperfin blogg :)
Föressten, om du inte redan är med i våran tävling på bloggen, där du kan vinna pannband till din häst/ponny, var då med! Länk finns i menyn :)

2012-08-06 @ 20:37:11
URL: http://barbacka.blogg.se
Postat av: Alma

Suuperfin blogg :)
Föressten, om du inte redan är med i våran tävling på bloggen, där du kan vinna pannband till din häst/ponny, var då med! Länk finns i menyn :)

Svar: Tack, det är klart jag ska vara med i er tävling :D
Linda

2012-08-06 @ 20:37:15
URL: http://barbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu