Borta bra , men hemma bäst

Nu är jag hemma igen efter en underbar semester , det känns ganska skönt att vara hemma igen , & få allt i sin ordning. Just nu sitter jag & är barnvakt sedan tidigt imorrse, jag lär bli kvar här ett tag framåt eftermiddagen. Det är en otrolig sommarvärme ute idag, underbart, det var ett tag sedan det var så här varmt. Senare ikväll drar jag & Vickan upp till stallet för att både rida & ha insläpp. Vi ringde till hästtandläkaren igår & beställde tid åt Palle , det var ett halv år sedan han var & raspade tänderna nu , den 20e på måndag åker vi till Laggarberg, perfekt att ha det gjort innan skolan börjar, han ska även skos dagen efter, på tisdagen. Bloggar mer ikv :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu