9e Augusti 2012

Hej bloggen!
 
Jag tänkte passa på att blogga lite nu innan CSI börjar. Sorry för dålig uppdatering dom senaste 2 dagarna, jag har varken haft motivation eller tid. Igår for jag tillsammans med familjen tidigt på morgonen upp till Östersund för att spendera dagen där , vi var på bla. Frösö djurpark & Jamtli ( Ett museum) , det var faktiskt ganska intressant, det blev en minisemester, bara för att få komma bort från den vanliga vardagen 1dag. Eftersom att vi var borta hela dagen , var Linda & tog hand om Palle & fixade till honom , dock fick han vila.
 
Idag for jag & Vickan upp till stallet senaste på kvällen , det var hon som red Palle idag. Hon tog en rask skrittur på ca 30min. Palle var lite på tårna idag , hehe. Vi försökte skynda oss lite då regnet hela tiden hängde i luften , men ändå vi fick en skur på oss, blöt genom kläderna. Jag antar att det blir en tidig kväll för mig ikv då jag redan känner mig trött. Godnatt! :)
 
 
Djuren på bilderna ovan var lätt de mest sevärda djuren på djurparken i Östersund. Åh, vad söt Falabella hästarna var , haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu