20e augusti 2012

Hej bloggen!
 
Klockan  är bara 11 , & det känns ungefär som att det är slutet av dagen. Det måste bero på att jag var uppe redan 6 imorrse,  fodrade & släppte ut de andra hästarna , därefter lastade vi på Palle, han gick in i trandsporten utan att ens tveka. Allt gick mycket bättre än vad jag hade väntat mig, hans tänder såg super fin ut , nästa gång vi ska dit igen blir Precis om ett 1år. Nu tänkte jag hoppa in i duschen , senare på förmiddagen ska jag ner på stan för att klippa mig, jag har inte klippt håret riktigt på ca 2-3år ,  jag hoppas att det bli som jag har tänkt mig. Gussie fodrar & tar in hästarna kväll , så det blir inte nå mer stall för mig idag :) Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu