19e augusti 2012

Jag har inte haft någon tid för bloggen dom senaste dagarna, jag lovar att uppdateringen ska bli bättre framöver! Igår när vi kom till hagen & skulle hämta in hästarna för kvällen , såg vi att Palle hade tappat en framsko igen, det gör inte så mycket då han ska skos på tisdag morgon. Men det var lite synd, eftersom att vi fick låna Macke denna helg för att jag & Vickan skulle kunna rida tillsammans. Istället fick både Palle & Macke vila igår , idag tänkte vi ta en prommis med dem upp till kliss, det är ganska bra underlag & Palle är inte speciellt öm. Linda som annars sköter utsläpp & insläpp, åkte bort i lördags , så istället sköter vi den biten till på onsdag, det gäller att ställa klockan & kliva upp tidigt på morgonen, phu. Men när man väl är där älskar jag att vara i stallet tidigt på morgonen , det är så mysigt! Det är värre att komma upp ur sängen & ta sig dit, hehe.  Imorgon ska vi åka med Palle till tandläkaren i Laggarberg för att raspa tänderna på honom. Jag hoppas att allt går som det ska , & att det inte blir några problem :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu