12e augusti 2012

Hej bloggen!
 
Imorgon åker jag & familjen på semester upp till Lappland , & är borta till på onsdag kväll. Jag tänkte passa på att blogga nu , då jag inte kommer att kunna blogga förrän på torsdag. Linda mockar & fixar till Palle medan vi är borta , han får dock vila 3dagar. Vi tänkte även ringa & beställa tid hos tandläkaren åt Palle imorgon , jag hoppas att vi får en tid nu innan skolan börjar den 23, det skulle vara hur skönt som helt att ha det gjort innan hösten & vintern. Igår kväll red jag uppför sidsjöbacken , vägen till backen var han väldigt envis , han ville gå sina egna vägar, man fick lixom vara bredd hela tiden, hehe. Annars gick allt kanon! Senare ikv tänkte jag ta en ridtur bort till sandtagen & lite längre, på ca 1timme. Förutom ridningen på kvällarna har jag varit hemma & rensat i vår trädgård , jag & Vickan har hjälps åt att rensa ogräs , klippt buskar osv. Nu tänkte jag forsätta packa , det är väl lite tjockare kläder som gäller när man ska upp till Lappland, usch. Kram Linda ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänkte tipsa om min nya tävling! :D http://adaras.se/2012/august/vinn-presentkort-hos-jh-style-design.html#comment
Var gärna med! Kram

2012-08-15 @ 23:33:18
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu