Regn = Blää

Jag som hade hoppats på att få plumsa lite i snön med Palle idag . Men icke sa nicke! Istället ska det regna. Vad less jag blir! Aja, om vi har tur så kanske det börjar snöa till helgen igen. Idag red jag iallafall upp mot sörnackstavägen, sedan svängde jag även in och red ett varv runt travbanan. Jag red ut honom kravlöst idag, red på lång tygel nästan hela vägen.  Det var även lite halt,  men som tur var hade dom grusat vägen, och Palle skoddes ju imorrse satt han hade nya och frächa broddar på sig! Imorgon är det också jag som rider Palle. Då slutar jag skolan jätte sent så då får jag rida i mörkret .. Då är det reflexer och grejer som gäller!


Bild från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu