Härlig skrittur!

Jag kom iväg ganska så tidigt till stallet idag med, satt jag hann rida medans det var ljust ute. Jag red själv idag, och det händer ju inte så ofta att jag gör det, men det va mysigt! Ibland är det härligare att rida själv. Det blev en lugn skrittur idag med, på ca 1 halvtimme. Det är så hårt underlag nu överallt och lite småhalt så där, så det va därför jag inte travade. Jag ställde inga krav på Palle idag, utan jag red med lång tygel nästan hela vägen. Det ända jag tränade liiite På var att ställa honom, jag ska lixom kunna vrida in hans huvudet mot mitt ben utan att han ska flytta sig till sidan, han ska bara gå framåt. Det gick faktigst riktigt bra! Åh, det va så härligt att rida idag! Det kändes ungefär som om det skulle vara vår, plusgrader och sool :)




3st bilder från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu