Träning för Emma

Ïdag har jag tränat för Emma. Det gick väl så där måste jag säga. Jag måste verkligen bli bättre på att vara noggranare med vägarna jag rider. Vi tränade på serpentinbågar. Ni vet vad det är va ? Man rider ungefär som att det vore ett S, runt ridplan. Det låg bommar på båda sidorna längst kanten och koner i mitten av Paddocken. Jag skulle trava/skritta igenom konerna och sedan över bommarna. Det gick ganska bra i skritt, men i taven , haha! Jag tror inte riktigt jag har vant mej vid hur stor trav han egentligen har. Han har enorm trav. Den känns verkligen super snabb när man sitter på, hehe. Det blev lite snäft ibland och så där. Jag är även väldigt hård i handen när jag rider, och speciellt när jag ska trava. Det är inte bra, så det är en sak som jag måste träna på. Annars så gick det väl ganska bra. Det va mest jag som ställde till det idag, Palle skötte sig super bra! Film och bilder kommer snart :)


Smakprov från idag. Haha söötis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu